سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرامیک

تولید کنندگان سرامیک، این محصول ساختمانی را در قسمتهای مختلفی از خانه استفاده می‌کنند که در شرایط خاص و در فشار پرس و دمای پخت بالا تا حدود 1250 درجه سانتی گراد تولید می‌شود . که این مزیت باعث استحکام بالا و جذب آب پائین می‌شود . و نسبت به کاشی و سرامیک معمولی دارای مقاومت بالاتری است . سرامیک در ابعاد مختلفـــی تولید می‌شود که در زیر به آن اشاره می‌شود : 

این ابعاد از 40*40 شروع شده و تا ابعاد بزرگتری مثل 120*60 می‌رسد . سرامیکها دارای لعاب متفاوتی نسبت به کاشیها هستند که کیفیت و جنس سرامیک از لحاظ مقاومت و استحکام بیشتر از کاشی می‌باشند . بهترین و زیباترین لعاب سرامیک را می‌توان پولیش و سوپر پولیش نام برد که بیشتر در نمای داخلی و بیرونی ساختمان کاربرد دارد . از مهمترین خصوصیات محصولات سرامیک اینست که : 

- مقاوم بودن سرامیک در برابر تمامی شرایط آب و هوایی ( سرما و یخ زدگی )

- مقاوم بودن در برابر حرارت بالا و آتش سوزی 

- تغییر نکردن ظاهر در برابر آتش و حرارت 

- مقاوم  و ثبات رنگ در برابر گذر زمان و اشعه و نور خورشید 

تنها تفاوتی که بین سرامیک و کاشی به وضوح مشخص است ، ضخامت ونوع لعاب بکار رفته در آن می‌باشد . 

سرامیک حریر طوسی با ابعاد 30*60 سطحی تخت و لعابی براق

تصویری که مشاهده می‌کنید سرامیک حریر طوسی است که دارای ابعاد 30*60 و لعابی براق دارد . طرح چاپ شده روی این سرامیک طرح سنگ که با خطوطی زیبا و مرمریت مانند می‌تواند بهترین گزینه برای زیبا بخش کردن نمای داخل و بیرونی ساختمان باشد . خاکی که با آن این سرامیک تولید شده است خاک قرمز بوده و سرامیک حریر طوسی دارای لبه با برش معمولی می‌باشد . کاشی و سرامیک ها محصولاتی هستند که می‌توان گفت که از هر لحاظی عایق ( رطوبتی ، حرارتی ، و...میباشند .